Mihai discuta liber

The thoughts of me

(cand vocile celorlalti sunt prea puternice, iti cumperi casti)

Casti Sennheiser HD 202 II

Pentru ca nu am pe ce sa mai cheltui banii (glumes, evident), m-am hotarat sa-mi cumpar niste casti decente, dar care sa nu fie in-ear. Am unele, sunt ok, insa se aude foarte bine in exterior muzica pe care o ascult eu. Ar mai fi si faptul ca nu e chiar igienic si nici placut sa-ti bagi mereu ceva in ureche.

Am facut o listuta cu mai multe modele, am insirat acolo criteriile mele si am postat-o pe forumul PCGarage si apoi m-am oprit la ele. Imi plac castile negre si aveam de ales intre 2 modele. Daca ar fi fost sa ma iau dupa comentariile celor care au cumparat castile, as fi cumparat celelalte casti. Mi s-a spus ca sunt pe picior de egalitate cu celelalte, dar ca HD 202 II au un mosor pe care se poate strange firul (are 3 metri si eu nu am nevoie de un fir atat de lung). Unii se asteapta ca bass-ul sa fie super-ultra-mega deosebit la castile astea, dar uita ca sunt niste casti de entry-level (nu sunt chiar atat de scumpe) si au pretentii exagerate. Am dat drumul la muzica si din secunda doi mi-am dar seama ca am facut o alegere extrem de buna. Nu exista melodie care sa nu sune bine cu castile astea. Nu am placa de sunet dedicata si nici nu am de gand sa investesc in asta. Sunetul este curat, sunt confortabile, desi la purtare indelungata pot apare mici probleme (aici ma refer la peste 3 ore). Le-am incercat si cu telefonul, sunt bestiale. Fiecare casca in sine e ajustabila, se poate roti putin in jurul axei sale astfel incat sa nu apese prea tare pe urechi. Firul e solid, banda care uneste cele 2 casti e ajustabila. Uneori nu imi vine sa cred ca pot face si alegeri bune.